Underneath Your Clothes

Kata kunci: Nafsu, perjalanan hidup Sepupu aku,Watak Utama: Len, Yop, Jet dan Aku sendiri 

Kisah hitam hidup aku bermula sejak aku kecik lagi. Entah kenapa sejak dari kecik lagi aku sudah tertarik dengan lelaki. Aku pun tak tahu kenapa. Sejak dari kecik lagi aku sudah berkawan dan meminati lelaki. Aku tahu hubungan sejenis ini adalah terlarang tetapi nak buat macam mana
kan … nafsu  serakah dah menguasai jiwa masa tuh…

Perjalanan hidupku sebagai seorang g** bermula kalau tak silap aku masa aku berumur 13 tahun. Masa tu hidup aku dikelilingi oleh sepupu-sepupu aku yang tinggal berdekatan dengan kawasan tempat tinggal ku. Bermula dengan tidur sama-sama membawa kepada segala perubahan dalam hidupku sebagai seorang lelaki g**.

Aku biasanya tidur di rumah nenekku dengan tujuan belajar. Selain itu aku dapat juga tidur bersama-sama sepupu ku yang lain. Kalau aku tidur dirumah aku biasanya akan kesunyian, jadi aku mengambil keputusan untuk belajar dirumah nenek ku dan dapat meneruskan nafsu serakahku.

Sepupuku semuanya bukan mempunyai nafsu yang sama denganku. Sepupuku yang tidur denganku ialah Len, Yop dan Jet. Antara ketiga ni, Jet yang memiliki tubuh yang agak solid. Len dan Yop pula agak biasa tapi agak maintain. Mereka semuanya adalah straight dan memiliki tubuh badan yang kiranya tegap walaupun mereka lebih kurang seusia dengan ku. Inilah yang menyebabkan aku suka tidur bersama dengan mereka kerana apabila mereka sudah tidur aku akan dapat menikmati tubuh mereka yang solid itu. Tambahan pula tiap kali tidur mereka tidak akan memakai baju.

Semuanya bermula apabila aku tidur bersebelahan dengan Len. Aku belum pernah mengeluarkan air maniku sebelum ini. Maklumlah masa tu aku hidup di kampong dan aku tidak terdedah dengan kehidupan seks dan biasalah pendidikan seks masih kurang. So, apabila Len sudah tidur dan aku pasti yang dia memang tidur mati. Senanglah aku melakukan projek dengan bermain dengan batangnya, biasalah kalau tidur kami biasanya memakai kain pelikat dan memang tidak pakai underwear. Jadi bertambah senanglah kerja ku bermain dengan batang Len.

Biasanya aku akan bermula dengan mengusap-usap batang Len yang masih lembik itu. Bila aku sudah mengusap-usap kepala batangnya dengan tanganku, maka semakin membesarlah batangnya, masa tu macam-macam teknik usapan yang aku buat untuk memuaskan nafsu serakah ku. Tapi aku tidak menghisap atau mengulum . Entahlah aku tidak suka mengulum batang aku hanya enjoy bila tengok konek tu dah tegang… walaupun batang Len menegang dia tetap tidak sedar, aku apalagi sambil bermain2 batangnya dengan tangan kiriku, sebelah tangan kanan ku pula asyik melancap batangku. Sampailah aku merasa kenikmatan yang amat sangat aku pun membuat pancutan yang pertama dalam hidupku..

Aku agak terkejut masa itu kerana aku tidak sangka pancutan pertama aku bukannya melalui wet dream tetapi setelah bermain dengan Len. Macam-macam perasaan yang aku rasakan masa tu, nikmat yang amat sangat, takut, rasa bersalah dan aku takut air mani ku tidak akan kering. Maklumlah pancutan pertama dan aku tak de pengalaman langsung. Disebabkan pancutan ku agak banyak jadi aku berasa takut yang air yang aku keluarkan tidak akan kering… aku bukannya ada pengalaman, lagipun itu adalah kali pertama dalam hidup aku mengeluarkan air maniku.. Dalam duk terfikir2 nak buat macam mana aku tertidur.. Sampai keesokan harinya..aku bangun dah tak de… so rasa lega dan mulai dari hari tu… aku rasa dah jadi seorang lelaki yang dewasa.. dah boleh produce air maniku sendiri..

Selepas malam itu, aku keraplah bermain-main batang sepupuku yang lain. Yang aku suka ialah Jet sebab batang dia amatlah besar jika dibandingkan dengan sepupuku yang lain. Aku takat main dan usap batang Jet sampai tegang je.. takdelah aku mengulum kerana masa tu aku belum terdedah dengan vcd atau dvd g** ni. So biasanya kenikmatan aku biasanya terangsang bila tengok batang Jet dah tegang masa tidur dan bermain2 dengan batangnya sehinggalah aku memancutkan air maniku sendiri.

Aktiviti sebegini terjadi sehinggalah aku habis SPM, masa tu aku dah banyak kali bermain dengan batang Jet, Yop dan Len, masa diorang tidur ajelah. Sebenarnya aku ni nak kata kacak tak jugalah kacak, biasa aje tapi aku tak tahulah kalau makwe tengok aku biasanya memang dia orang cair jugak. Tapi nak buat macam mana
kan nafsuku lebih terdorong kepada kaum sejenisku.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: