Intro- It’s all about me…

Kata kunci:  Pengenalan diri, Sumber Rujukan, Kisah aku

Watak Utama: Aku sendiri 

Kisah ini sengaja aku coretkan disini untuk rujukan diri aku di masa akan datang. Sebenarnya dah lama aku berfikir dah nak tulis ke tak nak tulis kisah hidup aku ni. Lagipun aku tahu aku ni bukannya seorang penulis yang baik. Tapi aku terfikir balik, aku tulis kisah aku ni pun untuk rujukan aku jugak, bukannya untuk di nilai oleh sesiapapun.

 

Selepas terbaca beberapa blog kisah orang lain, aku pun terfikir baik juga kalau aku paparkan kisah hidup aku sendiri nih. Aku tau dengan memaparkan kisah hidup kat sini seolah-olah akan membuka pekung di dada sendiri. Tapi aku rasa ada baiknya aku tulis so that aku dapat lihat balik perjalanan hidup aku yang penuh dengan sejarah hitam ini.

 

Tentang diri aku, takde apa yang menarik tentang aku. Aku adalah manusia biasa sama macam korang juga. Cuma diblog ni aku akan paparkan kisah-kisah aku yang lepas sebagai sumber rujukan aku. Aku tahu apa yang aku buat adalah salah tapi aku rasa semuanya bermula daripada diri aku sendiri yang tak dapat mengawal nafsu aku sendiri sehingga membawa kepada hubungan nih yang tak macam orang lain. Tapi aku tau aku bukanlah seorang yang macam ni … maksud aku melakukan hubungan sejenis. Ramai lagi kat luar tuh..

 

Kalau korang nak baca pun, bacalah tak de yang larang pun. Memang tujuan aku postkan entry ni untuk tatapan umum. Aku tak de niat pun nak jadikan blog aku ni untuk menyalurkan unsur-unsur lucah dan sebagainya. Semua entry aku ni bertujuan untuk menyelitkan kembali kisah-kisah yang pernah aku lalui sepanjang aku hidup dan aku harap bukannya korang jadikan sebagai unsur kearah lucah plak.

 

5 Comments

  1. peter said,

    November 23, 2007 at 5:41 am

    Hi there,

    I’m wonderig why have you not continue your blog. It’s very fascinating. Please do continue. It’s so good that you share your life with us.

    Take care.

  2. Hina Ichigo said,

    June 16, 2010 at 1:14 pm

    best jugak ye cite awknye..

  3. Hina Ichigo said,

    June 16, 2010 at 1:15 pm

    best jugak ye..

  4. sejenis said,

    March 4, 2011 at 9:28 pm

    kenapa tak rakam dan kenapa tak masuk di dalm you tube?????????
    aku ni lelaki kenapa tak lelaki buat seks????
    best tau>>>

  5. Afiqq said,

    November 24, 2011 at 11:18 am

    gila nate nih ..


Leave a Reply

